2013- 2014 9.Sınıf Dil Anlatım Ders Kitabı Cevapları


Reklam

Ekleyen: korhan | İndirilme Sayısı: 896 | Dosya Boyutu: 13 KB



İndirilen Dosya: 9.Sinif_Dil_Anlatim_Ders_Kitabinin_Cevaplari_.docx

9.Sınıf Dil Anlatım Ders Kitabının Cevapları Sayfa 171 Ölçme ve Değerlendirme boşluk:boyut 1-D 2-Y 3-D 4-D 5-Y 6-D 3.soru Etkiler.Okumada kolaylık bakımından sağlar. Sayfa 172-173 1)güven duygusu olmadığını ortaya koyar 2)ana düşünce gerçek dostluk.ana düşünceyle bütünlük sağlıyo 3)mesaj gerçek dostlukla ilgili mesaj verilirken bunlara gerek yok 4)dil öğeleri birleşerek kelime kelime grupları cümlelerle ifade edilir. 5)gerçek dostların birbirine güven duyması .gerçek dostları olmayanların birbirine güven duymaması 6)kısa ve acık olması net daha etkiler okuyucuyu 7) parcanın ulaşmasını sağlar önemlidir. 8)yardımcı düşünce düşünceyi çeşitli yönlerden destekliyor tamamlıyor. 2.Etkinlik a)bazılarında ilk son cümlelerde bazılarında ise ortalarında bulunur b)anadüşünceler A.insanlar kendinden önceki yapıtlarada bakar C:süs yapayım derken şiirde anlatılanı yok etmesi c)anlatılanlardanyola çıkarak d)Parağrafın başında sonundaki cmlelerde verilir sayfa174 paragrafta yer alan yardımcı düşünceler: 1)duyguların hatıraların ve sevgileri çiçeklerle ifade etmek güzeldir. 2)çiçekler temiz duyguları ifadeb eder. 3)çiçeklere dünyamızın güzellikleriyle bakmalıyız. paragrafın ana düşüncesi: 1)çiçeklerin dilinden konuşmak,renkli ve güzel konuşmaktır. ana düşünce ile yardımcı düşünceler arasındaki ilişki bağlam eşitliğinde: paragrafın her düşüncesi çiçek kelimesiyle biririne sağlanmış çünkü konu çiçektir.anadüşünce paragrafın ilk cümlesidir. yazar sonraki yardımcı düşüncelerle bu ilk cümledeki duyguları görüşü desteklemiştir. SAYFA 175 ÖLÇME VE DEGERLENDİRME: 1.B 2.E 3.A 4.C 5.A 6.C 7.D 8.C 9.C 10.D 11.D 179.nun 3.sorusu;aksam,polisler,kaçanlar ve ara sokaklar.4.fııl cumlelerının 6.olay paragrafı oldugu ıcın zaman sırasına gore kısı mekan ilişkisine gore sekıllenmıstır. 180.sayfadakı ılk soru;nasıl sorusuyla sorulur.2.tasfır paragrafı 3.gorme 5.bu bır tasfır paragrafıdır.yer ve gorunus sıfatlarla belırtılmıstır.sankı kelımelerle resım cızılmıstır.181.sayfadakı ılk soru;ınsanların haklarını aramak ıcın genellıkle mucadeleler sectıgı ancak konusulup anlasarak bır yol bulunabılınecegı anlatılıyor 2.dusunceyı cesıtlı yonlerden acıklamak tanımlamak ıcın bellı bır duzen ıcınde verılmıstır 3.oznellıktır cunku yazar kendı dusuncelerını verıyor 4.bır durumun nedenlerın ınandırıcı bır nıtelıkte anlatıp ortaya koymak amacıyle yazılmıstır. 182.sayfadakı ılk soru kısının bulundugu ruh halıcozumlenmeye calısmıs yasadıgı bır olay karsısındakı halı verılmeye calısılmıstır 2.ısyan pıskolojısı var 3.nesnel olanları anlattıgı ıcın 4.tahlıl oldugu ıcın konu olan kısının davranıslarından gorunusden konusmasından soz eden SAYFA 192 1-A 2-E 3-C 4-E SAYFA 193 5-A 6-D 7-C SAYFA 195 1.ETKİNLİK A)Hangi durumların karşılatırıldığını yazınız. On yıl önce basılan gazete sayısı ile günümüzde basılan gazete sayısı ikisi arasındaki artış. B)Hangi durumların karşılaştırıldığını yazınız. Kitap okumayanların kitaplar hakkında ağırbaşlı konuşmaları.Kitap okuyanların da bu durumun hoşlarına gitmemeleri. SAYFA 196 A)Konuyu somutlaştırmak için verilen örnekleri yazınız. Akropal,Ayasofya,Selçuk eserleri,Mimar Sinan,Acemi Ali,Atatürk Anıtı,İstanbul Üniversitesi,Taşkışla. B)Konuyu somutlaştırmak için verilen örnekleri yazınız. Chicago Üniversitesi profesörlerinden Bobit SAYFA 199 1-B 2-E 3-C SAYFA 200 4-E 5-A 6-B 7-C SAYFA 206 1-D 2-E 3-C 4-D SAYFA 207 5-C 6-A 7-D 8-D SAYFA 208 9-C 10-C 11-E


Reklam

"2013- 2014 9.Sınıf Dil Anlatım Ders Kitabı Cevapları" Dosyasını indirmek için lütfen "Dosyayı İndir / Görüntüle" Butonuna tıklayın.

Reklam



Bu Sayfada "2013- 2014 9.Sınıf Dil Anlatım Ders Kitabı Cevapları" adlı dosya bulunmaktadır. Download linki aktif olduğunda "2013- 2014 9.Sınıf Dil Anlatım Ders Kitabı Cevapları" dosyasını bilgisayarınıza indirebilirsiniz. İlginize Teşekkür Ederiz.



SON EKLENEN YAZILAR
Dyn-Ed İngilizce Dil Eğitimi Sistemi Seminer ÇalışmasıÖğretmen Seminer Çalışması:Okul Aile ve Çevre İşbirliğinin Önemine İlişkin Değerlendirme 2015Okul Aile ve Çevre İşbirliğinin Önemine İlişkin Değerlendirme Seminer ÇalışmasıÖğretmen Seminer Çalışması Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar ve Öğrenci Merkezli Eğitimi 2015Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar ve Öğrenci Merkezli Eğitimi Seminer Çalışması
Öğretmen Seminer Çalışması:Sınıf Yönetimi ve Sınıf İçi Etkili İletişim Teknikleri 2015Sınıf Yönetimi ve Sınıf İçi Etkili İletişim Teknikleri Seminer ÇalışmasıÖğretmen Seminer Çalışması BEP Hazırlama Teknikleri 2015BEP Hazırlama Teknikleri Seminer ÇalışmasıÖğretmen Seminer Çalışması Değerler Eğitimi
Değerler Eğitimi Öğretmen Seminer Çalışması 2015Değerler Eğitimi Öğretmen Seminer ÇalışmasıKalem Tutamaya Hazırlık Oyunları2015/2016 1.sınıf Uyum Haftası ProğramıÖğretmenler İçin Mesleki Eğitim Çalışmaları Seminer Konuları 2015
Mesleki Eğitim Çalışmaları Seminer Konuları 2015Haziran Dönemi Seminer Konuları 20152015 Haziran Dönemi Öğretmen Seminer KonularıÖğretmen Karne Görüş Yazıları MEB 2015Karne Sözleri, Karne Görüşleri 2015
Karne Görüşü Örnekleri 2015KARNEYE YAZILABİLECEK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ 20152.dönem öğretmen karne görüşü yazıları 20151.Sınıf Öğretmenleri İçin Karne Görüşleri 2015ağaçlandırma çalışmaları